Kad su me u medijima nazvali “hrabrim” , a u narodu “mudonjom”

Image

Ja vam nisam od onih kojem roditelji skoce kada vi namignete. Iako su me prozvali da sam “babin sin” i da mi je ono malo rodbine sto je u politici guralo film, i ovaj a i onaj prvi, ja vas moram razocarati da nisam i nisu! Nisam od onih koji trosi i ono sto nema, a pravo cesto nemam. Nije da nemam jer nemam , nego nemam jer mi se uskrati, jebiga zajebem.. Puno trosim, ali imam kontrole. Zaludjenik sam tehnike. Mrzim rat. U ratu sam izgubio drage ljude. Rata se sjecam ali ga ne komercijalizujem! Rodjen sam u Sarajajevu. Otac Senad profesionalni vojnik, autoelektricar – zaposlen. Mama sam svoj sef. Napustila fakultet i otvorila sebi frizerski i nije ga od tada vise nikada zatvroila nego, hvala dragom Bogu – radi! Moje ambicije prema rezij se javljaju prije 4 godine, od tada do danas , bez imalo potrebe da pomislim da sam egocentrican ili da sam egomanijak, ja sam rasturio! Aktivno PRATIM politiku. Nisam clan niti jedne politicke partije. Za film “Politika i drugi zlocini” nisam dobio ni marke! Da me Bogdom gura neko od one trojice, pa da imam platiti ljude! Ja sam Kenan. Nemam politicku pozadinu i jebe mi se za misljenja ljudi koji su nebitni!

Kada sam prvi put spomenuo svojim saradnicima i svojoj porodici da radim drugi dugometražni film, nisu bili baš oduševljeni jer su bili upoznati sa činjenicom da će na kraju finansije ići i njihovog đepa, no nisu odustali. Jo jedna stvar zbog koje su me blijedo gledali je priča oko naslova filma. Čak je bilo i nagovaranja i o promjeni naslova, nagovaranja o tome da dobro razmislim šta radim i o kome pričam, a mene onako boljelo uho.

Tokom snimanja filma, ekipi je iz dana u dan bilo sve jasnije i jasnije zašto se film zove tako kako se zove, a meni je bilo sve nejasnije i nejasnije zašto i dalje želim tako provokativan naslov!?

Pošto je konačno , i pored svih ovih popratnih činjenica, odlučeno da se film zove “Politika i drugi zločini”, on je exportovan i pripremljen za premijeru.

Nakon press konferencije novinari su me nazivali hrabrim momkom i momkom koji ima potrebu za istinom, divili su se mojim ambicijama i , opet hrabrosti… Nakon premijere filma, obični ljudi, gledaoci, gosti, svi oni (svi osim novinara) su me nazvali mudonjom. A ja se opet pitao zašto? Zato što je danas teško govoriti istinu? Zato što ste danas hrabri kada kažete istinu?

Image

To je za nas hrabrost..Ali ne smeta mi i ne treba.. Imponuje to, jebiga. Samo, zar nije veca hrabrost snimiti film sa 1400 KM? Zato smo hrabri, svi mi . Hrabri smo što smo se usudili praviti pitu bez smjese i punjenja, hrabri smo jer je nas 40 odradilo posao za 80 ljudi..

Zato smo hrabri..Istinom se vodimo i ona nas drži na okupu. Lažnog morala je više nego previše, tako da jedini izlaz vidimo u iskrenosti.. Spremni smo biti bolji i “radikalniji”. Spremni smo zakucati! Nama niko ne upravlja jer mi smo mladi, mnogo mladi. Mladi ali ne i neprofesionalni, a ne daj Boze neiskusni. Mi smo sve u “naj” jer mi tako hoćemo, mi se nadograđujemo.

Ovo je film “Politika i drugi zločini”, a njih 40 su stali iza mene sa jednim ciljem: uraditi film! NJih 40 za mene jednog, a ja jeda za njih sve! Mi možemo sve!

Image

Nisam hrabar zato što volim istinu. Nisam hrabar zato što sam rekao ono što jeste. Nisam mudonja zato što sam im “je*o sve”, ali jesam ovo zato što , zajedno sa ekipom, od sredstava za renoviranje jedne sobe u kući napravim film!

Na kraju krajeva, nismo mi krivi..Nismo mi krivi što hrabrost smatramo istinom. Nisu ni novinari krivi. Krivi su oni.. A ko su oni? Oni su političari, oni su politika. Oni su ogledalo društva, a mi  smo društvo. Oni su ono što smo mi. Koliko nam je stalo? I jesmo li stvarno hrabri ako kažemo istinu? Jesmo li svi mudonje ako kažemo ono što jeste? Ja nisam!

 

Dragi moji. Dragi mojih 300, u dvorani za 200:

Hvala za veličanstvenu noć i za odlično iskustvo!

 

 

Leave a Reply

