Javljanje s Marsa: Uživam u ranom proljeću koje je stiglo u moj grad

Image

Ovih dana u Sarajevu je mnogo lijepo. Doduše, lijepo je uvijek, ali s obzirom da govorimo o februaru ovih dana je zaista lijepo. Već duže vrijeme ne izlazim iz kuće. Navikao sam na jutarnju kafu u kućnom ambijentu, na ručak u pidžami i na večeru za radnim stolom. Posljednjih dana nekako sam lijep. Hoću reći – lijen.

Ovih dana , mnogo, uživam u miru i tišini. Živim na jugu grada, blizu aeredroma. Sigurno ste sad pomislili da je stalno buka – naprotiv, stalno je tiho jer nije bitna stvarnost nego psiha. A moja psiha? Moja pisha je mirna. U meni se nije probudila želja za uništavanjem mira, barem  ne onda kada ne znam pravi povod za to, ali čuo sam da ima i takvih.

Februar me ove godine mnogo iznenadio. U grad u 2014. godini nisam išao često. Prije 27 sati sam se vratio iz grada, zaglavio dibidus – ne znam ni ja što. Vidio sam da je zgrada Vlade KS izgorila, šta se desilo? Raskrsnica kod higijenskog zavoda je bila blokirana! Hoće li mi neko objasniti šta se dešava? Oko Predsjedništva je bila neka žuta traka, pretpostavljam policijska. Neki ljudi su tu stajali sa parolama”Ostavke bando”..

Sav u čudu, onako, krenuo sam prema Sebilju. Nakon 2 minute hoda od Predsjedništva trznem se, pogledam oko sebe i opet vidim onaj mir, nema ništa čudno. Ljudi šetaju, piju kafe, maze se, paze se. Svi imaju skupe torbe, dobre telefone, zimske čizme, a Bogme i gume na skupocjenim igračkama. Pomislio sam na trenutak da sam sve ono sanjao.. Strašno.

Evo sad sam kući. Mama mi reče da u Sarajevu već 7 dana traju demonstracije za naše bolje sutra. Protiv političkih stranaka se bore druge političke stranke , navodno, zastupajući narod i obečavajući bolje sutra kroz neakve “plenume” i pokrečući neke facebook grupe koje među narodom prave haos..

Jao, ne mogu da vjerujem. Ovi naši mediji su baš bezveze, ništa ne pišu o protestima, zar je moguće? Zar niste mogli napisati niti jedan članak o tome? Mislim, ako imate premalo informacija o protestima izmislite ih, nije prvi put, ono napišite: “pronađeno 12kg spida na protestima” ili ne, čekajte još bolje, napišite vijest “Na graničnom prijelazu Gradiška parkirani tenkovi koji će rješiti situaciju u Sarajevu”, ili ne znam šta već…

Pišite eto samo da znam šta se dešava jer u mojoj mahali k’o na Marsu. Da mi je ko rekao ‘Opština Novi grad ne pripada Sarajevu’ ja bih mu rekao da je upravu! Komšinica jutros sadi cvijeće, komšija pere auto, jaran, iz zgrade preko puta moje, ode na “kanter”, dogovrio se s društvom da odigraju turu – dvije, jer su nezaposleni pa nemaju šta drugo da rade; i tako..

Ovih dana se dvoumim između “plenuma građana” i “plenuma classic”. (to je onaj plenum, u kućnoj varijanti kada mami i tati iznosite zahtjeve a oni ih odbijaju, nešto slično onom prvom samo na drugom nivou).

Na kraju sam izabrao classis, jer lakše je zahtjevati 10KM za izlazak, pa ih i dobiti možda na kraju krajeva, nego zahtjevati kule i gradove a dobiti kurac. (uh, Ja lanuh)!

Ovih dana uživam u miru i tišini. Od pola miliona nezaposlenih njih 499.700 igra “kanter” , a 300 ih protestuje.

Leave a Reply

