Htjeli smo JMBG, a opet dobili ZMBT: rezime 2013.

Image

(photo Haris Begic)

A doci ce dan kad se ni golubovi na Bascarsiju vratiti nece. Nece to biti sto oni, eto, tek tako nece, nego jer pojedini iz vlasti vise seru nego oni. Dragi moji , ovo je moj rezime godine:

Da mi je ko , na pocetku 2013., rekao da ce se u junu u Sarajevu ujediniti oni koji nikad nisu bili za ujedinjenje i da ce zajedno stati protiv drzave, ako uopste postoji kod nas, ja bih mu rekao da laze.

Dvije hiljade i trinaesta mi bas pocela kako sam planirao. Meni januar bio rezervisan za montazu prvog dugometraznog filma pa , da vam iskreno kazem, nisam bas ni fermao zbivanja oko sebe. Februar bio u znaku premijere ali i u znaku berlinskog mede za naseg oskarovca Danisa Tanovica. A tad su me prvi put i uporedili s njim, no ja se nisam ufurao, barem tako kazu. Mart ko mart, satro bio dan zena (osmi dan ovog mjeseca).  Vjerovali ili ne u Bosni zene taj dan rade vise nego ikad. Zapravo pocnu 7. Daj da operem zavjese da iskoristim slobodan dan, daj da skuham za iducih 7 dana dok imam fore i tako.. Osmi mart 2013. sam dozivio veoma smireno. Ove godine u to vrijeme nisam imao djevojke pa sam 4KM usmjerio u realizaciju popodnevne kafe. Dvije zapravo. April i maj prodjose u protestima i kojekakvim drzavnim raspravama koje, realno, nikad nikakvog hajra nisu imale. Ako me sjecanje dobro sluzi tad nekad je i Budimir resetke ugledao pa je poceo vjerovati u dvosmislenost svog imena “budi miran”. No, Budimir nije mogao biti miran pa je malo pretjerao sa pomilovanjima. Toliko je imao zelju da svakodnevno nekog pomiluje da je na kraju i sebe pomilovao i odlucio da slucaj o njemu i njegovim sranjima ni manje ni vise nego – nestane. Eh..

Juni i Juli. Pitate se zasto velikim slovima? Prvo “Juni” ide velikim slovom jer je pocetak recenice, a “Juli” sam napisao isto velikim jer sam zaboravio izgasiti kaps luk. Salu na stranu, mislim da su to dva najznacajnija mjeseca u ovoj godini koja se tako hinjski iskrala bez ikakvog rjesenja da mi se povraca. Tada je sve pocelo. Svi su stali zajedno i svi su trazil jedno – osnovna ljudska prava! JMBG protesti su nesto najljepse sto se moglo desiti poslijeratnoj Bosni i Hercegovini. Realno, trazenog i dobrog ishoda nije bilo, ali je bilo lijepo vidjeti Banjaluku, Zenicu, Mostar, Tuzlu i Sarajevo kako stoje zajedno!

Image

Mi trazili JMBG a Hayat nas pripazio pa nam opet dao ZMBT. Koliko sam odusevljen ovim show programom potvrđuje i činjenica da sam u 2013.godini objavio blizu 40 statusa koji pljuju i po takmičarima i po urednicima!

August je prosao u znaku do sada neviđenog izdanja Sarajevo Film Festivala. Nije zbog toga sto je film Svjetla grada bio prikazan, :D , nego sto je fakat bio dobar!

Iako se ovo sto cu reci nije desilo u ovoj 2013. moram reci da sam to vidio u toj dvije i trinestoj i ostao, iskreno, sjeban. Zanimljiv mi je itekako bio intervju predsjednice udruzenja “Majke Srebrenice” koja besramno komentarise svoja enormna primanja razmisljajuci da li je posljednji mjesec dobila 15 ili 20 hiljada KM.

U rubrici YouTube failovi zasigurno da me je odusevio i “domaci akcioni” “Dos’o dedo iz njemacke” koji je na BOX OFFICE-u Ze-Do kantona bio prvi. Jesen nije bila ko jesen. iskreno bila je nekakva bljutava, ali sigurno zbog sranja koja su svakodnevno na ulici ostavljali ovi “lideri” koji su, btw., umjesto zgrade Parlamenta, birali skupocjenje evropske lokacije za pregovore o implementaciji slucaja “Sejdic- Finci”. Pa jebote, nije mi jasno kako im vise nije dosadno slusati “Sejdic-Finci”. Toliko su puta spomenuti da bih ja, da sam na mjesto neoga od njih, dao i tom Sejdicu i Finciju da budu i predsjednici i zastupnici i ministri. Ustvari ne bih, satrali bi se, morali bi jadnici pokriti 120 jebenih ministarstava u drzavi koja u ovoj godini nisu odradila niti jedan jedini pozitivan potez!

Ono sto je sigurno najveci uspjeh u 2013. i cega ce se sjecati generacije i generacije je plasman Reprezentacije BiH na Svjetsko prevenstvo u Brazilu! Veliki Zmajevi su nam vratili osmjeh na lice, bas onda kada smo mislili da je kraj, da je gotovo. Velicanstvena slika iz Sarajeva otisla je u citav svijet!

Ono cega cu se rado sjecati iz 2013. je magla koja je izgleda gora nego onaj snijeg od prije 2 godine! A sta ima gore od magle? Ima Sarajevo pod mrakom koje nije bilo gdje je nekad bilo; eto da odgovorim Dini Merlinu.

O visokim platama ne bih puno da polemisem samo cu predloziti da pogledate jednog mog kolegu koji je mnogo toga objasnio.

I prije toga samo da kzem nesto; u ovoj godini sam snimio jos jedan fillm. Dao 10 intervjua, o meni je objavljeno na desetine clanaka, a ni marke nisam dobio pa se evo 30.12.2013. pitam mogu li kome da prodam koji clanak da sta love uzmem da izmirim dugove za film?

Sretna nova godina. Vama, koji nemate love i znate kako je zivjeti sarajevsku zimu, zelim sve najbolje, a politicarima dugu starost i gljivice na nogama!

Leave a Reply

