Gotovo snimanje Politike i drugih zlocina

Image

Nakon tri mjeseca priprema i petnaest dana snimanja, okoncano je druzenje dvadesetoclane filmske porodice. Da je sve bilo bajno i da je sve funkcionisalo iz prve bas onako kako sam htio – i nije, da odmah budem iskren. Petanest dana smjeha, rada, suza i tersanja je proslo dok smo izgovorili “keks”.

Za mene: raspustanje ekipe filma i kraj snimanja je kao odvajanje od proodice i od najvoljenijih osoba u vasem zivotu. Za mene je odvajanje od ljudi s kojima sam se budio, radio, disao i spavao 15 dana luksuz koji sebi ne mogu priustiti, a da barem pet dana nisam u transu iz kojeg ne mogu da se odazovem.

Kada sam birao ekipu vodio sam se jednom recenicom Danisa Tanovica koju je izgovorio na pitanje kako bira ekipu filma. I zaista je mnogo bitnije koliko ko dobar i odlican za druzenje dugo 15 dana, nego da li neko moze nesto uraditi ili ne, jer i Danis, a Bogami i ja (ne smatrajuci ovo nimalo egoisticno) smo dokazali da se za mali vremenski period, sa ljudima koji imaju, malo imaju ili uopste nemaju veze sa filmom, moze napraviti nesto zvano dugometrazni film!

Zahvaljujuci ljudima oko mene, koji su 15 dana od mene pravili i ljutibabu i kretena i idiota i gospodina, ali i senzitivca, shvatio sam koliko je stetno naglo prekinuti konstantno druzenje s  nekim, makar vi i znali da nakon raspustanja ekipe nije kraj, nego je tek pocelo.

I zaista je tako, tek je pocelo, ali u meni duh ne miruje. Volim filmski set vise od sebe. kad bih mogao fizicki i finansijski godisnje bi radio pet najmanje.

Na kraju krajeva, dosta smo uradili za ovih 15 dana. Dosta smo bili dobri i spremni na sve da bi sve na kraju tako brzo proslo. A sada ona tri mjeseca cekanja, opet nekog rada, ali nema seta i nema moje dvadesetoclane ze porodice… ali proci ce me jer znam da je procedura takva.. S premijerom filma cemo razvaliti, obecavam!

I jos nesto ZADOVOLJAN SAM! Toliko zadovoljan da o tome ne zelim ni pisati. A zadovoljan sam i sjajnom ekipom mladih ljudi, koji zajedno samnom svojim idejama i kreacijama ostavljaju trag na ovom filmu, a ostavljat ce ga, garantujem, i u bh.kinematografiji. Zadovoljan sam i sto sam opprao Marija u vezi studija. (zna on sta), a zadovoljan sam i sto sam ostvario kontakt sa Eldarom Nurkovicem (direktorom fotografije) i sto cu s njim da pravim stvari o kojima cemo tek pricati!

A Bogme zadovoljan sam i Benjaminom Cengicem i Edinom Licinom i Nadjom (sminkerica) i  asistentima reizije i produkcije: Nejrom, Azrom, Arijanom.. Ma svima ljudi,…ima njih tu jos dosta.. Babacici, Ahmet, OSMAN (najmladji ton snimatelj u Europi), Bato… A hvala Semi, Nini, Jasmini (sefici mojoj..samo mi ona sefuje) Nadji Cengic, Draganu, Ceci,…i tako dalje i tako dalje.. bice vremena za to, ali eto ponjelo me..

A Bogme i SJEBAN SAM! Drama sam sjeban, da kad bih pricao koliko mi je zao sto je sve proslo vjerovatno bi neko pomislio da sam bolesnik koji ne moze bez filmskog seta, ali ne marim ja.. Znam ja koliko je nama dobro i znaju ONI, moji ljudi koji su vrijedni svake rijeci hvale!

Leave a Reply

