GRAS opet ne radi. Pa sta? Igrat cu se sa Strumfovima iz Konzuma!

 

Citam novosti na nasim portalima i naletim na vijest o potezu EP BiH. U saopstenju stoji da ce distribucija struje za GRAS prestati u cetvrtak.

Ja planirao u cetvrtak otici do grada. Kontam otici na rucak kod tetke, nisam je odavno vidio. Htio kupiti neke sitnice kojih nemam u mahali i popit kafu sa starim drugom koji je u Sarajevu jos par dana. Vozam, ali u krugu kuce, ne usudjujem se bez vozackog do grada,a posto GRAS taj dan nece raditi kontam sta da uradim. Mama nece biti tu, a da komsiju molim da me vozi – ne ide.

I posto sam naisao na niz problema, sjednem na svoju stolicu na kojoj sam proveo pola svog zivota, gledam u bijeli zid i razmisljam. Ustvari samo gledam.. tek nakon 15ak minuta posmatranja pocnem kontati sta i kako, kako popuniti cetvrtak obavezama!?

Ah da, u Konzumu su Strumfovi. Ima sliba (slicica), ima eno i album 4.50KM. Vala imam 4.50KM za Strumfove i to 3D. Bolje i to nego da idem pjeske u grad jer gradski saobracaj u glavnom gradu ne radi.

I hajde, skontam ja da cu se druziti sa Strumfovima, nego nikako da skontam da li da zovem nekog na 3D druzenje ili da ugođaj zadržim za sebe? Ma zadrzat cu za sebe. Ustvari necu: zvat cu Osmana, druga mog. Dobio je macu. Ja volim mace. Najvise volim kad mi sjednu u krilo i pocnu da predu, pomalo me ono zakace svojim malim noktima i liznu. Godi mi, jebiga. Zovnut cu Osmana da dođe sa macom i reci cu mu da imam nesto za macu. Iznenadit cu i njega i macu.

Nakon sto su i u vijestima objavili da ce GRAS ostati bez struje u cetvrtak i nakon sto su zavrsile vijesti, vidio sam reklamu o Wiskas hrani za macke. Nakon toga sam vidio reklamu i za neke tablete za pse koji imaju tvrdu kakicu. Toliko me dojmila ta reklama o kakici da razmisljam da nabavim bolesnog kera, koji ima problemama sa stomakom, samo da bih mu dao te tablete protiv tvrdje kakice.

Eto, imam sta cu raditi. Kaj ima veze sto GRAS, gradski prevoz, u glavnom gradu BiH, ne radi? Sta ima veze sto ne mozemo gdje smo htjeli. Konzum misli na nas – tu su strumfovi i to u 3D-u da nam ugođaj bude bolji.

Dobro nam dosli u Bej Ha.

Jebem ti debile kad misle da se u Bosni moze zivjeti od strumfova i tableta za psecu kakicu!

Leave a Reply

