Evo otkud Govno u Ferhadiji

Hodam ja prosle sedmice Ferhadijom . Jutro. Nigdje nikog. Magla je i slabo vidim. Prolazim kraj Gradske trznice. U jednom trenutku poskliznu mi desna noga. Ja dole, kad govno, ni manje ni vise.

I gledam okolo i nije mi jasno. Veliko je ono poprilicno bilo. A i skorilo se da vam pravo kazem. Onako, vidim ja stoji tu vec odavno. I sta cu, pocenm trazit malo travnate povrsine, znate kako to vec ide.. U tom, opazim jednu staricu; sjedi na klupi u parku preko puta trznice. Vidim, kikoti se i nesto ko domundjava sama sa sobom. Prestanem obracat’ paznju na nju. Nakon nekoliko sekundi ciscenje ukenjane cipele pogledam je opet. Vidim da se meni smije. Ocistim konacno cipelu i pridjem joj. Nisam nista ni progovrio, a vec je pocela pricat. Nesto, ne znam o cemu. Prekinem je na sekund i upitam sta joj je.. Samo se nastavi smijati. Kad odjednom prestade. I poce da mi govori nesto o sranju u koje sam stao. Upitam je zna li otkud tu, odavno stoji, zasto ne sklone.. Rece da zna i poce pricat.

“Nakon raspada velikog carstva , zvanog Yuga, podcarstva pocese da se razvijaju i zive. I dok su svi uspjevali na ovaj ili onaj nacin, bilo je jedno carstvo koje je onako nazadovalo. Carstvo staro, bosansko. To je bilo jedino carstvo koje je u okviru sebe imalo jos dva podcarstva, a na svakom od podcarstava bio je podcar. Podcar Dodik i podcar Nermin. Podcar dodik je iz sekte snsd-ovacke a Nerim sdp-eovacke. A na vrhu drzave tri snazna kralja. Tri snazna lava i viteza.  Niko nije mario za nikog. Svi su krali. Pripadnici carstva su bili siromasni, nisu imali ni osnovne uvjete za zivot. Bili su jadovi kakvih nije bilo, a vladari, s druge strane, su zivjeli raskosno. Nisu imali problema sa visokim platama, sa putovanjima i luksuznim obrocima. Obecavali su i obecavali. Stalno su nesto..”

Skontam ja u jednom trenutku da baba bas i nije prisebna, jer tako prica, pa je upitam kakve veze to ima sa govnetom u koje sam ugazio. A ona ce:

“Seronjo, da si me pustio da zavrsim vidio bi da ima. To govno stoji vec 10 godina tu. Seru ovi iz sdp-ovacke sekte, seru ovi iz snsd-ovacke ali i ovi iz sda-ovacke! Eto otkud sranje! Seru i seru i nikako da stanu!”

Leave a Reply

