Sta ce se desiti kada decko bude imao veliki budzet, pita se Oslobodjenje.

Image

Informacija da počinjem raditi novi film je procurila u javnost prije nekoliko dana, tačnije kada sam objavio konkurs za uloge. Iako sam strogo odlučio da ću, ovaj put, mnogo toga zadržati samo za sebe, nisam mogao a da RadioSarajevu ne kažem neke pojedinosti, koje su na kraju dovele i do ovoga. I ovaj put Oslobođenje ima jasan stav po pitanju mene i mojih projekata koji se mora dodatno objaviti i podjeliti sa javnošću..

U ovom tekstu ima jedan pasus koji govori o sponzorima i budzetu. Ja bih samo da kazem da zajedno sa svojim producentima svakodnevno pokucam na desetine vrata domacih kompanija koje bi trebale imate sluha za ovakve projekte i da nas veoma cesto odbiju. Mi, nazalost zbog ljudi koji rade samnom, nije mi zbog mene, filmove jos uvijek radimo sa malo ili nimalo honorara ali to je ono sto smo svi odlucili. Mi smo, kada je u pitanju moj novi film, u potrazi za sponzorima i nadamo se da cemo ih skupiti dovoljno kako bi bez problema mogli pcoeti i zavrsiti snimanje.

Ovom prilikom bih da se zahvalim : Radio Sarajevo, Oslobođenje, Dnevni Avaz, TVSA, Face TV HD, Radio Slobodna Evropa, Portal 072info.com na nesebicnoj podrsci i na konstantnom azuriranju vijesti po pitanju mojih projekata!

Još ću dodati da sve informacije o novom filmu uskoro možete pratiti i na oficjelnoj stranici. Hvala na podršci!

TEXT IZ OSLOBOĐENJA U CIJELOSTI:

Entuzijazam nakon prvog filma očito nije spao i Musić je ambiciozno krenuo u realizaciju filma koji ima radni naslov  “Politika i drugi zločini”, a govori o sukobu američkog novinara koji je došao u BiH da napravi objektivnu analizu trenutne situacije za svoju news mrežu i bh. političara koji je pod pritiskom građana BiH što traže ostavku njega i njegovih koalicijskih partnera. Kroz njihov susret, odnos i na kraju žestoki sukob, po scenariju se dočarava i oslikava trenutna, odnosno aktuelna situacija u državi.

Marinković i Kurić u filmu

Producenti Udruženje mladih umjetnika BiH i Solid State production Sarajevo nedavno su objavili i poziv na kasting za uloge u novom filmu, a traže dvije ženske i četiri muške uloge. Pored potrage za naturščicima, Musić pokušava u filmu angažovati neke od bh. glumaca, kao što su Dragan Marinković i Mirvad Kurić.

– Bilo mi je jako drago kad sam saznao da nam je za kasting stiglo preko 35 prijava, što je odlično budući da, iskreno, nisam očekivao za samo 15 sati nakon objavljivanja konkursa, rekao je Musić.

Zvuči nevjerovatno činjenica da momak koji još nije ni vidio akademiju, samo uz vlastiti entuzijazam, želi i uspijeva realizovati projekte od kojih se diže kosa na glavi afirmisanim filmskim radnicima. Njegov prvi film, iako tehnički problematičan, uopšte nije djelo koje bi se po automatizmu trebalo odbaciti kao škart jer ga nije radio školovani reditelj, uz nekakav normalan budžet. Postoji mnogo eksperimentalnih ekskurzija priznatih evropskih imena koja su debelo zastranila u odnosu na “Svjetla grada” Kenana Musića.

Image

Van svih stereotipa

Dečko kojem je najveća podrška njegova škola i filmska sekcija, prijatelji i porodica, ne libi se stati iza kamere i snimati ono što je zamislio, i za to ne traži novac od sponzora i ne čeka konkurs Fondacije za kinematografiju. Musić snima i to je najbitnije. A u odnosu na svoje vršnjake, on izlazi iz apsolutno svakog stereotipa. Pored filma, on se bavi i fotografijom, svira klasične udaraljke, perkusije i klavir, a nije klasični štreber (bez uvrede). I kada bez nekog velikog novca (a očito je moguće kada je to i čovjek koji je osvojio Oscar dokazao) snima sa ovolikim entuzijazmom i željom, zamislite šta će biti kada bude imao pošten budžet iza sebe? Svu mu sreću želimo.

Još nije određen datum početka snimanja novog filma, ali zna se da će “Svjetla grada” biti prikazana i na SFF-u, u okviru programa BH film.

Leave a Reply

