BOLESNI SHOW: Iskorištavanje Kadre i trovanje uma!

Image

Zalosno je, prije svega, sto u vremenu, kakvom danas zivimo, i u vrijeme kada bi se trebali baviti stvarima koje ce nam poboljsati zivot, mi imamo show , odnosno glupost od show-a, koji truje umove mladih generacija koje zbog toga ne znaju razluciti sta je ispravno. Hayatov ZMBT koji ide vec petu godinu zaredom, iz sezone u sezonu pocinje biti sve osim showa takmicarskog karaktera u kojem se, prvenstveno treba da nadju ljudi koji znaju pjevati odnosno koji zadovoljavaju kriterije jednog takvog showa. Da ne duzim.

Iskreno, a znate i vi koji pratite moje objave, nisam ljubitelj ovog showa niti bilo kakvog domaceg showa upravo iz razloga sto na TV plasiraju sund, kic i gluposti koje vrijedjaju moj intelekt i intelekt svakog covjeka koji malo misli svojom glavom; no, oko Elvina Kadrica, kojeg ja ne poznajem licno (moja sestra poznaje pa preko nje saznam sta se desava) se digla tolika prasina i haos, da ja jednostavno ne mogu a da se ne odbranim od vijesti koje stizu iz Vogosce od sinoc. Vjerovali ili ne – ja, teski protivnik ovakvih show emisija, od sinoc cekam da se izbaci vijest o njegovom ispadanju iz showa samo da vidim reakcije ljudi odnosno da vidim klip sa sinocnje “svecane ceremonije” za troclani ziri koji ga iz emisije u emisiju vrijeđa i direktno se protivi odlukama produkcije koja ga kroz sve segmenta show-a i na sve nacina zeli sacuvati do polufinala.

Sinoc su svi shvatili, a nadam se da su neki i prije, da je Elvin Kadric Kadra u ovom show-u iskoriste do maximuma!! Nije da ne zna pjevati i nije da nema pjesama koje nije znao otpjevati , koliko sam uspio vidjeti na YouTube-u, ali u odnosu na predfinaliste je mnogo losiji i to je samo vidio ziri (ziri za koji ne znam da li igra igru sa HAYATOM kako bi Kadri povecali sansu da ispadne pa da se glasa ili su iskreni i realni u svim situacijama) jer je Kadra dobar momak koji nikoga ne bi povrijedio, usminkan je, fin, cool guy i ono sto je najvaznije simpatican je hiljadama djevojcica i djevojaka. I upravo zbog svega toga ti glasaci koji ga vide kao simpaticnog i finog su u sjenu bacili ono sto je bitno a to je kvalitetno pjevanje! Eh sad, neko je morao imati koristi od toga, pa se dosjetljivi HAYAT lijepo organizovao i odlučio da Kadra ide do polufinala, (makar se morali na neke čudne načine boriti protiv žirija)  tj. da se na Kadri zaradi bruku para jer on u prosjeku svake sedmice ima po 6 hiljada glasova što “gazdama” donosi ogromnu cifru! Kada je postalo jasno da Hayat to radi i da se na taj način bogati onda su morali ohladiti , a i shvatili su da su pretjerali ali i s druge strane dobro zaradili.

Image

Momak je i meni drag i simpa je i zao mi je sto nije na vrijeme shvatio sta HAYAT radi i sta su uradile blesave djevojcice i djevojke koje vriste svki put kad ga neko mrsko pogleda ili kada kaze nesto. SVE U SVEMU ISKORISTEN JE,  a Hayat nastavlja da nas truje. I necu nikada prestati ici protiv njih. Vise mi i ne smeta ni ta muzika koju plasiraju nego sve te glupsoti i sranja koja pustaju u primetime-u!

I na kraju krajeva, nije mi jasno sve ovo – ispao je Kadra, ispao je ovaj, onaj, njih stotine, hiljade – PA ŠTA? O čemu pričamo? Glupi show koji ne radi nista nego vam oduzima vrijeme, ali to nama glupim Bosancima treba, jer su nam tuđi životi uvijek zanimljiviji. Ljudi nikako da shvate da oni nemaju ništa od toga. Čitam komentare po facebooku tih maloljetnica i svakakvih ljudi koji su ubjeđeni da je Kadra trebao u finale! Ljudi, mislite malo glavom, ohladite, nemojte samo da Vam služi za frizuru. Respect i Kadri i svima, ali halo, to je samo show. Znam ja da je Kadri krivo što je došao do polufinala, što je dogurao ovoliko, ali realno to je samo iluzija koju je stvorio HAYAT  sa ciljem da zaradi! Umjesto što se bacaju pare na pozive za kandidate pomenutog showa i na taj nacin izgubite 2 KM po pozivu, bolje bi BILO DA NAZOVETE 090/291-007 i donirate te 2 KM za život 14-ogodišnje IRME SUBAŠIĆ koja ima TUMOR! To smo mi, to smo mi. Nekada me stid!

I dodao bih nesto samo na kraju. Ja nemam nista protiv osoba koje ucestvuju u ovom show-u, a pogotovo ne protiv Kadre iako ga ne znam licno ali iz Nejrine price je super momak! Bas naprotiv – lave svaka cast kad si izdrzao i pored svih provokacija i pored svega sto se izdesavalo! I zao mi je jer ovo nije nista drugo neko prevara zbog svih ovih gore navedenih razloga!

https://www.facebook.com/pomozimo.irmi.subasic?group_id=0

6 thoughts on “BOLESNI SHOW: Iskorištavanje Kadre i trovanje uma!

    • Nisam ja kopirao Trifunovica, samo znam razluciti sta je prioritet bas kao i on! A i da ga jesam kopirao onda je to za pohvalu jer kopiram ljude koji su pametni i humani i koji vrijede! :)

  1. Ne znam koliko imaš godina, ali ako si jako mlad, onda odlično, zato što činiš da povjerujemo da razum i pravilan poredak stvari još nisu umrli. Bravo, kaži curicama da se ne sekiraju džaba.

Leave a Reply

