“SVJETLA GRADA” za skolsku pismenu vjezbu

Image

Ja sam nekada u osnovnoj skoli pisao eseje o velikim americkim filmovima, o zvijezdama Hollywood-a i pricama dalekog zapada. Divio sam se njima i sanjao o njihovom svijetu. Dobrih deset godina poslije, kada sam i sam usao u taj svijet, shvatio sam koliko je zapravo “njima dobro”. Shvatio sam kakav je to svijet i kako to ide. Danas, neko pise o mom filmu. Danas , u osnovnoj skoli pisu na temu “Svjetla grada”. U jednoj sarajevskoj osnovnoj skoli djeca su imala zadatak da u okviru svoje pismene vjezbe napisu novinarski izvjestaj o nekom dogadjaju.

Image

Jedna mala, slatka, Tea je napisala: (prenosim pismenu u cijelosti)

“Kenan Music je IV razred srednje skole, on je snimio kratak film. S tim kratkim filmom je postigao mnogo vise nego sto je ocekivao. Snimio je veoma poucan film. I tako je Kenan Music postao najmladjii redatelj u Bosni i Hercegovini, njegov film se zove -Svjetla grada-
Tea Djumisic
IV-2 “
Hvala Tea.

One thought on ““SVJETLA GRADA” za skolsku pismenu vjezbu

Leave a Reply

