KAKAV ZAVRSETAK! KAKO MOCNO! Povratak..

Image

Jos uvijek sam pod utiscima. Pod tolikim utiscima da ne znam odakle da pocnem. Od frke u ponedeljak, od svadje u utorak ili od ujedanja u srijedu. Toliko nervoze, toliko priprema, toliko svega, a sve se desilo tako brzo!

Mislio sam da opisem svoj osjecaj tek tako i sfuserim ovaj post ali cu hronoloski da krenem..

Image

DECEMBAR

Lija (Edin) i ja smo okupili ekipu. Dogovorili smo početak snimanja. Vani je bilo užasno hladno. Nismo imali potrebne dozvole za snimanje, ali nismo odustali. Snimali smo deset dana i sve je išlo po planu. Odmarali smo za Novu Godinu. Pokušali nastaviti snimanje 2.1. ali teško.

JANUAR

Novi mjesec nije počeo dobro. Problemi sa tehničkom ekipom i glumcima. Imamo ogroman problem. Već počinje da preovladava nervoza. Još uvijek se nisam svadjao sa ekipom. Trpim i nervozan sam. Lija rjesava sv emoje probleme. Zato je i producent brate.

Sredinom januara primam poziv od SFF-a. Zvala me Adisa Cancar, koju od ranije znam i koja mi predlaze da Obala Art Centar, OK i SFF rade organizaciju premijere. Ja sam pristao. Dali su nam rok do 19.2. da zavrsimo 60% filma, da ga smontiramo, odradimo post-produkciju i njima predamo. Doduse to je bio datum koji smo zajedno dogovorili, ali koji je ocito bio preambiciozan. U januaru smo snimali na preskoke. Znog snijega.

FEBRUAR

Februar poceo, pa i skola. Nastavilo se snimanje. Zavrsilo. Montaza treba da pocne uskoro ali ocito nece jer montazer ima ispite. Lija i dalje opusteno jer se nikad ne nervira a ja vec jedem sve oko sebe. Uveliko poceli sastanci sa SFF predstavnicima, uveliko se prave plakati, pozivnice, PR kampanja.. Sve to ide a filma nema. Toliko je sve bilo nervozno i brzo da sam se posvadjao (kao) sa osobom s kojom nisam ni sanjao da cu. Dotle je doslo. Edo i ja smo se haman pa klali pred zavrsetak filma, kada je montaza napokon pocela. Na mix masteringu tona nismo progovarali..

Image

Film je bio gotov 19.2. Predali smo ga IT tehnicarima u Meeting pointu.

20.2. Najveca frka ikada. Pod pritiskom svi radimo. letamo na sve strane. Sutradan je PRESS konferencija. Svi rade svoj posao a u po frke svi rade sve!

21.2. u 10h PRESS konferencija. Jako sam nervozan. usli smo unutra, ja sam se smirio a onda je Edo, po prvi put kako radimo film, poceo da se trese. odradili smo pressicu. Hodali sitav dan zavrsavali poslove i nagurali na 40i sat nespavanja.

Čitav dan sa novinarima i tv ekipama, čitav dan oko filma. I dalje frka trka. Pred projekciju dolaze gosti, okupljaju se. Mi smo u odvojenom dijelu Meeting pointa. Nervozni smo. Edo i ja smo se obukli i izazvali veliku pažnju kada smo se pojavili. Purivatra, Duraković, Žalica, Imamović.. mnogo ljudi iz kulturnog i javnog života je tu. Protokol mi je ko malo zakazao. Nerviram se i plače mi se. Prilazi mi Alrijana, Ena, Asja.. svi. Smiruju me. Lija opet u laganoj formi, bez nerviranja. Film je gotov. Aplauz traje i traje. Izlazim i predstavljam ekipu.

Image

Plače mi se od sreće.. Plače mi se.. Tu noć smo nakon after party-a Edo i ja prespavali u hotelu.  Ustali sutradan rano i kulirali u sponzorskom autu gradom. Tek taj dan smo shvatili koliko je dobar osjećaj sreće nakon patnje koja je trajala dva mjeseca. Shvatili smo koliko smo uradili zajedno sa našom ekipom.. Shvatili smo ali ne i postali svjesni onoga pto se tu noć dešavalo.

Evo sada sjedim kući. Završile se prve tri projekcije. Imamo odmor od pet dana pa idemo dalje. Nervozan sam i ljut. Nema mi ekipe, nema mi raje. Pokušavam da se odazovem realnosti i dolini vukova. Pokušavam da se naviknem na školu. Pokušavam ali ne ide.. Ali tješim se.. U intervalima opet. Sad će BG, NP, ZG Zenica i tako..

Image

Leave a Reply

