Image: Još četiri dana, još malo.

Još tri dana, još malo.

Evo, još 4 dana. Ja ne znam gdje sam. Smiruju me, ljube me grle, govore “ohani”, ali ja nekako ne mogu. Pa brate nije ovo svaki dan. Koliko mi je drago zbog premijere toliko mi je i žao. Ode frka, ode ludilo ode sve.

Evo, opet u caffeu Meting point, sjedimo, raduckamo, pomalo, a 5 do 12 cemo raditi vise nego svih ovih dana. Reakcije sad za sad dobro, mediji nas vole i gotive, sve onako ide kako treba.

“”Kada smo 12. decembra 2012. počeli sa snimanjem filma, iskreno, nisam ni sanjao o premijeri u Meeting Pointu, a kamo li o premijeri koju će da organizuje Sarajevo Film Festival i Obala Art Centar.

Dva mjeseca poslije , izgleda, sve je moguće. Sarajevo Film Festival i Obala Art Centar predstavljaju film “Svjetla grada”, o kojem sam protekla dva mjeseca konstantno pričao”. – Kenan Musić (Web portal Meeting point)”

Prije pola sata sam primio poziv na fiksni telefon Meeting pointa, dovoljno sam rekao. Ma ne znam ni šta da pišem.. Nakon premijere u Sarajevu ide Zenica, Novi Pazar, region pa festivali po Evropi ako Bog da! Ocekujem puno prijatelji i bitnih zvanica pa ćemo vidjeti možda neko i uplati viška novca :P

Ljudi hvala vam.

Voli vas čitav SG Tim.

btw. hvala mojoj sestri koja je preuzela dobar dio posla ovih dana.

Leave a Reply

