Pozdrav za ljude koje volim (tekst Haruna Grabe u cijelosti)

Image

Sinoc je moj najbolji jaran otvorio blog. I to , ne bilo kakav blog. To je blog o njegovom dozivljaju okruzenja u kojem se nalazi koji je isprican na jedan specifacn i nepismen ali veoma komican i do bola smijesan nacin.

Harun taj blog pise samo za raju, onako od srca. Sinoc je napisao tri posta a jedan od njih me se posebno dojmio.. tako da, taj njegov post prenosim u cijelosti.

Ja jos uvijek placem, i vrijedi, da vam pravo kazem.

“U ovoj 2012 godini dobio sam dosta prijatelja, sa nekima sam se posebno zblizio, a neke zamrzio. Uglavnom skoro cijelu godinu me pratilo isto društvo u razredu su to bili Vreto i Samir, a općenito iz škole Albert, Kerim i Bera od septembra. I to je bila standardna ekipa za kafu prije ili poslije škole uz Amira sa kojim sam konstantno brat. Kad nije skola tu je ko drugi nego Keno prika moj. Proveli smo cijelu godinu u serpicu sa Manjkom i Đoletom. Tipična atmosfera na tvu teletext (op.a svi se klade), u desnom ćošku je čika Ćenta, uživa u fabričkoj rakiji i dobacuje kako smo lijepi …Ove godine sam takodjer postao strašno dobar sa momcima iz četvrtih razreda. Sa Medijem sam provodio noci na skypu gledajuci neki horor film, sa Vukom doživio nezaboravnu turneju, sa Efom takodjer provodio vrijeme na skypu, sa dinom se zajebavao o trebama… Tu je i ekipa sa smfa : Babić,Poka i Pozda.I tu je jedna mašina, jedan čovjek pun entuzijazma, voli djevojke,a najviše voli da pije, da pije i samo da pije to je EDIN LIČINA.. Što se tiče djevojaka veći dio godine moje je prijateljstvo svedeno samo na Deniz i Lamiju ( o ovoj cu poseban blog napravit), međutim evo zadnji mjesec sam posvadjan sa Lamijom, a u moj život je ušla neka druga osoba, Ajla. Za veoma kratko vrijeme mi je postala draga i volim provodit vrijeme sa njom, my music soulmate. Eto toliko za sad.
sve vas volim 
http://www.youtube.com/watch?v=VYt7aeBrz1Y

Image

One thought on “Pozdrav za ljude koje volim (tekst Haruna Grabe u cijelosti)

Leave a Reply

