Sutra pocinjem sa novim filmom – Novi malac u gradu

65093_439977272717540_1662813194_n

Kada sam odlucio da napisem novi scenario i da snimim novi film, ujedno sam odlucio i da ginem 10 dana snimanja. Ne znam gdje mi jebila pamet .. Covjece decembar je.. Snijeg pada i hladno je..ali izgleda da je ljubav prema filmu, ako je ima i ako se moze tako nazvati bila jaca.

Protekle dvije sedmice okupljao sam ekipu, zajedno sa Licinom koji ima trostruku ulogu u filmu (cidjet cete na spici koju) i kada smo konacno okupili ljude odlucili smo datum pocetka snimanja.. Ustvari lazem. Prvo smo se dogovorili da pocinjemo u srijedu, dvanaestog , te smo onda poceli traziti ljude za film.

Kako god. Puni smo entuzijazma, ambicija, adrenalina i tih sranja koja idu uz to a u koja ja , licno, ne vjerujem.

Film govori o djecaku koji doseljava iz sela u grad i tesko se snalazi. upada u dva drustva. Na obe strane ga iskoristavaju , ali ce on na kraju odluciti koga ce izabrati.

U filmu se pojavljuju Albert Michael Ramirez, Muhamed Dupovac, Benjamin Muhic, Benjamin Banda, Zlatan Dzumhur.. ali i poznate sarajevske glumice Lana Stanišić i Nela Đenisijević.

Snimanje traje do nedjelje.

Planirano je da film traje sat do sat i deset minuta. Ekipu filma cu vam otkriti u slijedecim postovima..

Pozelite nam sreci i cuvajte nam fige.. Obecavamo dobar film.

A malo subjektivnosti na kraju.. Sjeban sam podobro. Snimam , odnosno reziram svoj prvi dugometrazni film.

Uz sve to, generalno sam u frci i vec ludim, ali uz Boziju pomoc toc e biti dobro.

Iskoristit cu priliku i reci da svoju sestru volim najvise na svijetu i da ce ‘theme song’ otpjevati upravo ona..

Premijeru filma u februaru posvecujemo njoj zbog njene hrabrosti i ljubavi prema životu!

2 thoughts on “Sutra pocinjem sa novim filmom – Novi malac u gradu

Leave a Reply

