WNBC BMX crew

I evo sjedim, drugi dan Bajrama. Vidim, majke mi, svasta u gradu. Ali nije to samo za Bajram, pa onako, i ne cudim se vise. Ali ono sto je bitno da nisu sve sami narkomani, drogerasi, takoreci, a ni ludjaci, a Bogme, ni furaci. Ima i normalne raje. Raje sa hobijem , ciljem i necim. Ne znam ni ja. Im’o sam i ja cilj, ali niko nije htio pisati o njemu pa evo ja hocu o necijem. (velikodusan?)

Nego.. Imati nijet, kazu stari, je najbitnije, a ova dvojica ga imaju. Potpisuju se kao ‘wnbc crew’. Voze BMX, to im je droga. Znaci jos jedna vrsta narkomana, ali kod njih to ide legalno.

Jednog znam dugo, drugog tek mjesec dana. Cujem nesto rade, vozikaju, okrecu pedale, skacu ovo ono. Guraju nekako svoju furku.

E sad i ja imam k’o neki nijet. Nijet koji ce ubrzo prerasti u projekat u kojem cete moci gledati te momke . Danas sam pogledao njihov taser koji najavljuje kratki film o njihovim vratolomijama  i predlozio sam im da ja snimim nesto o njima. I onda dobro njima (cuce se za njih), dobro i meni (jos jedan title na IMDB-u)

Eto, znaci bice price o momcima koji se drogiraju bezbolno (neracunajuci svaki pad sa rampe u skate parku) i momcima koji se bave jednim od extremnih sportova, koji u BiH , posljednjih godina postaje sve vise popularan i popularan.

NJIHOV TASER POGLEDAJTE NA SLIJEDECEM LINKU:

http://www.youtube.com/watch?v=DA7c3DUBRbw (podesite HD)

Leave a Reply

